vineri, 17 octombrie 2014

Start dificil

Azi dimineata nu am mai indraznit sa ma cantaresc.
Dupa ce ieri am dat iama in platoul de prajituri de la birou, aseara am iesit in oras pentru a-l sarbatori pe seful. Am mancat usor: piept de curcan si legume la gratar cu salata de varza rosie. Insa, am baut alcool, un frappe si am mancat si tort la ora 22.00. Grav, foarte grav........
Azi in timp ce ma mai uitam pe facebook, vad pozele unei prietene care a slabit foarte mult.
Ii dau mesaj si o intreb ce-a facut si cum a reusit, de parca nu stiam deja raspunsul.
Vorba aia: teoria o stiu, practica ma omoara.
Concluzia e clara: trebuie sa renunt la paine, dulciuri, la 3in1 cu lapte de dimineata, etc.
Prietena mea zicea sa incep de luni, dar de ce? De ce sa aman un moment atat de necesar pentru bunastarea mea fizica si psihica? Incep din momentul asta, vineri la pranz.
Apropo, IMC-ul meu este 32.1, deci am obezitate gradul I. Asa ca primul scop este sa scad sub 30, apoi sub 25 ca sa revin la normal.

Azi dimineata am baut lapte cu 3in1 (asa nu) si am mancat 3 biscuiti de cereale. La pranz nu stiu ce o sa mananc, insa trebuie sa am grija. Asta zic acum, dar sa vad ce reusesc.

PS: La pranz am mancat niste zacusca cu paine (cam multa din pacate), apoi la gustarea de dupa-amiaza am mancat struguri albi si seara 2,5 rosii cu branza si 3 felii paine de secara (trebuia sa raman la o felie). Cand ma uitam la "Vocea Romaniei" am mai mancat si 2 bucatele de ciocolata neagra Toblerone. Daca as fi mancat mai putina paine si as fi renuntat la ciocolata de seara si la 3in1 de dimineata, ar fi fost mai bine. Dar sunt pe drumul cel bun, cred eu.
Sa vedem ce o fi si maine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu