duminică, 19 octombrie 2014

Duminica in familie

Inca o minunata zi de duminica.
Ma trezesc la ora 11.00, minunat, exact cum imi place.
Sotul meu este treaz de ceva timp, acum se pregateste sa plece la sala. Trebuie sa se intoarca acasa pana la ora 14.00 ca vine familia mea in vizita sa facem un gratar.
Eu ma gandesc ca am timp sa iau micul dejun si sa fac niste briose de ciocolata, sa servesc invitatii.
Zis si facut, totul este gata la timp, sotul meu se intoarce de la sala in acelasi timp in care ajung ai mei. Pregatim totul pentru gratar si ne apucam de treaba. Vorbim, radem si glumim si gratarul este gata.
Avem de toate pe masa, asa ca intrebarea mea este una singura: oare ce sa mananc. Piept de pui pastrez pentru cina de maine, insa altceva nu-mi face cu ochiul. Mami imi spune "ia niste mici". Hmmm, "mici??????", dar eu nu mananc mici, sunt facuti din carne tocata si cine mai stie ce, deci nu. Mami insista, imi spune ca sunt facuti special ca sa mananc si eu. Eu tot nu vreau, iar apoi imi explica cum i-a facut: a cumparat muschi de porc, l-a tocat, l-a amestecat cu mirodenii si gata micii, deci contin decat carne si mirodenii. Eeee, atunci merge sa incerc unul, si surpriza....am mancat chiar 3 :)
Dupa masa, toata lumea asteapta desertul si eu scot briosele mele cu ciocolata, facute cu foarte putina faina, insa cu multa ciocolata neagra.
La cina clar nu mai mananc nimic, ca doar suntem la cura de slabire, nu de ingrasare.

De maine incep recuperarea la genunchi, asa ca la 6.30 trezirea, la 8.00 trebuie sa fiu la clinica, iar la maxim 9.30 la birou.
O zi plina ma asteapta, iar la cafea si la 3in1 am hotarat sa renunt. Sper sa resist cu brio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu