marți, 21 octombrie 2014

De luni incep

Mereu cand vreau sa ma apuc de ceva, imi spun ca incep de luni (cred ca aproape toti facem asa).
Astfel ca de ieri am inceput recuperarea la genunchi si durerile sunt groaznice. Este greu, dar trebuie sa trec peste si sa ma fac bine.
Cu slabitul o tin tot inainte, nu m-am mai cantarit de cateva zile, asa ca nu stiu exact daca chiar o tin inainte, dar eu asa sper.
Meniul meu de ieri a fost asa:
  - md: o briosa + 1 cana lapte
  - gustare: migdale crude si struguri
  - pranz: ciorba de burta cu 2 felii de paine de secara
  - gustare: iaurt cu seminte de floarea soarelui crude si un mar
  - cina: piept de pui la gratar + morcovi fierti + gogonele murate

Am mancat cam mult, dar spre seara m-am cumintit. Sunt curioasa ce parere are cantarul :D

PS: Tot de luni m-a luat o raceala care ma termina. Aproape mi-am pierdut vocea, abia pot sa vorbesc, dar macar nu am febra.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu